2010 m. balandžio 1 d., ketvirtadienis

Miau...

Šiandien noriu Jus supažindinti su savo "naujagime" Liusi.
Liusi pasiūta iš šilkinio kailiuko, yra 19 cm ūgio, akytės išpieštos ranka, 5 dvigubi sujungimai, nosytė siuvinėta ir vaškuota, tonuota aliejiniais dažais.Suknytė iš medvilnės, papuošta nėriniais, biseriu ir aksomine juostele, kaspinėlis aaksominis, puoštas biseriu.

9 komentarai:

  1. Labai žavinga mergaitė! O jau akyčių grožis!:)
    Irma

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinai ką .....labai ,labai,labai :))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, malonu, kad ir Jums patinka...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš ją kai pamačiau gyvai ,tai žodžių pritrūkau ,nes man šita "technika" dar kol kas kosmosas :)Be to - tuo metu kai aš žiūrėjau šitą ,ji pradėjo daryti kitą :)) Tai pokalbyje apie viską ,man vis iškildavo klausimų apie šiuos gražuolius :)))
    Gal ir aš kada pabandysiu :))))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Būtinai pabandyk, Žaneta, tai - neapsakomas malonumas...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kokia gražutė! O jau blakstienytės :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nuostabi Liusyte ))) O jau sito kailiuko minkstumas ir svelnumas! Miauuuu :))))

    AtsakytiPanaikinti
  8. Šis grožis apsigyveno mano namuose :)
    Ji - fantastiška !
    Ji linki man "labos nakties" ir sako "labas rytas" :)
    Ačiū ,Deimante !Ačiū ,kad turiu tavo draugišką letenėlę :)

    AtsakytiPanaikinti